مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 23:302021-01-05حوادث

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام


برخی رویدادهای( 16 دی ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می توانید، بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سامی شهبازی رییس خانه مطبوعات و رسانه های استان ایلام در نشست ستاد پیشتاز بوده و هست اما در اختصاص بودجه به این استان ظلم می شود.

رد رشوه 50 میلیونی ماموران انتظامی شهرستان دهلران  سرهنگ دلاورالقاصی فرمانده انتظامی استان از رد رشوه 50 میلیونی 2 نفر از ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران فرماندهی انتظامی بخش موسیان شهرستان دهلران، حین عملیات ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی، یک دستگاه موتورسیکلت هیوندا سرقتی به ارزش 300 میلیون ریالی را متوقف کردند.

وی افزود: هنگامی که ماموران قصد انتقال موتورسیکلت سرقتی به یگان انتظامی و معرفی متهم دستگیر شده به مقام قضایی را داشتند، این متهم جهت رهایی از چنگال قانون، اقدام به پرداخت مبلغ پنجاه میلیون ریال وجه نقد به عنوان رشوه به ماموران کرد.

سامانه گرمسیری یکی از کارهای ماندگار نظام در حوزه آب و خاک است  احمد کرمی معاون امور عمرانی استاندار ایلام در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و دیگر مسوولان استانی برگزار شد، از سامانه گرمسیری به عنوان کار ماندگار نظام در حوزه آب و خاک نام برد و گفت: این ابرپروژه مهم که دارای اثربخشی فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام